/
/
سرفیس پرو ۸ با قابلیت‌های جدید احتمالا این ماه معرفی می‌شود
قیمت سرفیس پرو 8

سرفیس پرو ۸ با قابلیت‌های جدید احتمالا این ماه معرفی می‌شود

🕑 شنبه 28 آبان 1401
فهرست مطالب

در ماه نوامبر (آبان) بود که تصاویری از سرفیس پرو ۸ مایکروسافت منتشر شد. این تصاویر منتشر شده نشان می‌دادند که طراحی ظاهری تبلت پرمیوم سرفیس پرو ۸ به چه شکل خواهد بود اما هنوز این مطلب که قیمت سرفیس پرو ۸ چه خواهد بود به طور رسمی و دقیق مشخص نیست اما سایر اطلاعات درباره ی سرفیس جدید مایکروسافت به شما خواهیم داد.

بعد از منتشر شدن این تصاویر، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که به احتمال زیاد مایکروسافت در اواخر این ماه از سرفیس پرو ۸ رونمایی خواهد کرد. البته باید بگوییم که علاوه ‌بر پیش‌بینی زمان رونمایی، به‌تازگی شایعه‌های جدید در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این تبلت مایکروسافت منتشر شده است.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت به‌تازگی مدارک مربوط به عرضه‌ی این تبلت در کشور کره‌ی جنوبی را پر کرده است. در این فرم‌های تازه پر شده آمده است که نسخه‌ا‌ی از سرفیس پرو ۸ که در کشور کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد دارای فناوری ارتباطی ۴G LTE است.

این اطلاعات جدید هماهنگ با اطلاعاتی است که ماه نوامبر (آبان) درباره‌ی سرفیس پرو ۸ منتشر شده بود. آن اطلاعات نشان می‌دادند که در کنار نسخه‌ی عادی، نسخه‌ی مجهز به فناوری LTE این تبلت هم در آمریکا، اروپا و دیگر کشور‌ها عرضه خواهد شد.

قیمت سرفیس پرو 8
قیمت سرفیس پرو ۸

قیمت سرفیس پرو ۸ و سایر اطلاعات

به نظر می‌رسد که در نسخه‌‌ی دارای فناوری ارتباطی LTE سرفیس پرو ۸ از پردازنده‌های اینتل Core i5 و اینتل Core i7 استفاده شده است. همچنین باید بگوییم که مایکروسافت قصد دارد مدل‌های پایه‌ی این تبلت را با پردازنده‌ی اینتل Core i3 عرضه کند.

گویا که تبلت جدید مایکروسافت همانند سرفیس پرو ۷ دارای نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی خواهد بود و بهبود‌های صورت گرفته در سرفیس پرو ۸ مربوط به استفاده از پردازنده‌های جدید در این تبلت و عرضه‌ی نسخه‌های بیشتر دارای فناوری ارتباطی ۴G LTE است.

دیگر اطلاعات قبلی منتشر شده درباره‌ی سخت‌افزار و قیمت سرفیس پرو ۸ ادعا می‌کنند که مایکروسافت در این تبلت از حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی SSD استفاده خواهد کرد. در نهایت انتظار داریم که به‌زودی و در این ماه شاهد رونمایی رسمی از این تبلت باشیم.

منبع: PhoneArena   

شما کاربران عزیز میتوانید سایر سرفیس پرو هی مایکروسافت و سایر کانفیگ های آن را در فروشگاه دیجی سرفیس که نمایندگی مایکروسافت سرفیس در ایران ( surface ایران ) است تهیه فرمایید.

امتیاز کاربران :
5/5
به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *