/
/
بررسی قیمت و مشخصات سرفیس لپ تاپ 2
قیمت سرفیس لپتاپ2

بررسی قیمت و مشخصات سرفیس لپ تاپ ۲

🕑 دوشنبه 17 مهر 1402
فهرست مطالب

سرفیس لپ تاپ ۲ نسل جدید کامپیوترهای فوق سبک و همراه شرکت مایکروسافت است که به تازگی آماده عرضه به بازار شده است. در اینجا به بررسی قیمت سرفیس لپتاپ۲ و سایر مشخصات خواهیم پرداخت. این محصول در حقیقت نسل دوم کامپیوترهای سرفیس لپ تاپ به حساب میاید که از لحاظ طراحی هیچ تغییری نسبت به نسل قبلی نکرده و تنها تغییرات آن مربوط به افزایش قدرت سخت افزاری آن‌ها باز می‌گردد.

برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دیجی سرفیس در همین وب سایت مراجعه کنید : صفحه محصول

سایت فروشگاه مایکروسافت : microsoft

بررسی سرفیس لپ تاپ ۲

در سال ۲۰۱۶ مایکروسافت در رونمایی از نسل اول سرفیس لپ تاپ تلاش کرد تا این کامپیوتر فوق سبک را به‌عنوان یک دستگاه اقتصادی باقابلیت‌هایی محدود معرفی کند. این در حالی است که مایکروسافت در تولید و معرفی نسل دوم این کامپیوتر تلاش کرده تا دستگاهی پریمیوم و مشابه با دستگاه‌های حرفه‌ای نظیر سرفیس پرو و سرفیس بوک را ارائه دهد که با طراحی بسیار ویژه‌ای تولید شده‌اند.

مایکروسافت در حقیقت سرفیس گو را به‌عنوان یک دستگاه اقتصادی و میان رده به بازار معرفی کرد و دسته سرفیس لپ تاپ‌ها را به سمت دستگاه‌های باکیفیت‌تر و حرفه‌ای‌تر کشاند.

سرفیس لپ تاپ ۲ همانند نسل اولیه خود با همان طراحی ویژه مایکروسافت تولید شده است. در حقیقت سرفیس لپ تاپ ۲ یک کامپیوتر فوق سبک است که قابلیت حمل بسیار بالایی دارد. مایکروسافت در طراحی این کامپیوتر تلاش کرده تا با الترابوک ها و لپ تاپ‌های فوق سبک نظیر مک بوک ایر شرکت اپل رقابت کند.

به همین دلیل کاربران می‌توانند با داشتن سرفیس لپ تاپ ۲ یک کامپیوتر قدرتمند اما بسیار سبک را همیشه با خود حمل کنند. رنگ مشکی مات، یکی از نقاط برجسته این محصول جدید بوده و تیرگی عمیق آن، جلوه‌ای متفاوت به دستگاه بخشیده است. هرچند، این موضوع تا زمانی صدق می‌کند که آن را لمس کنید زیرا همانند سایر لپ تاپ های آلومینیومی با رنگ مشکی، مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۲ هم اثر انگشت را جذب می‌کند.

همچنین مایکروسافت می‌گوید با بازطراحی کیبورد، کار کردن با آن، آسان‌تر و کم‌صداتر شده است. مایکروسافت از نسل هشتم پردازنده‌های چهار هسته‌ای سری Core در این دستگاه استفاده کرده‌اند که در دو مدل i5 و i7 عرضه خواهد شد. سرفیس لپتاپ جدید در ۴ ظرفیت ۱۲۸،۲۵۶،۵۱۲ گیگیابایت و ۱ ترابایت عرضه شده است.

قیمت سرفیس لپتاپ2
قیمت سرفیس لپتاپ۲

طراحی بدنه سرفیس لپ تاپ ۲

سرفیس لپ تاپ ۲ همانند نسل اولیه خود با هکان طراحی ویژه مایکروسافت تولید شده است. در حقیقت سرفیس لپ تاپ ۲ یک کامپیوتر فوق سبک است که قابلیت حمل بسیار بالایی دارد. مایکروسافت در طراحی این کامپیوتر تلاش کرده تا با الترابوک ها و لپ تاپ‌های فوق سبک نظیر مک بوک ایر شرکت اپل رقابت کند.

به همین دلیل کاربران می‌توانند با داشتن سرفیس لپ تاپ ۲ یک کامپیوتر قدرتمند اما بسیار سبک را همیشه با خود حمل کنند. که به قیمت سرفیس لپتاپ۲ میتوان آن را

قدرت سخت افزاری سرفیس لپ تاپ ۲

سرفیس لپ تاپ دارای یک نمایشگر ال سی دی با رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل با تراکم پیکسلی ۲۰۱ PPI است که می‌تواند تصاویر را باکیفیت بسیار بالایی نشان دهد. از لحاظ قابلیت‌های سخت افزاری سرفیس لپ تاپ ۲ مجهز به نسل هشتم پردازنده‌های Core i5 و Core i7 شده که با استفاده از آپشن های ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم می‌تواند بازدهی بسیار مناسبی برای انجام کارهای حرفه‌ای داشته باشد.

مایکروسافت در تولید این محصول، آپشن های ذخیره سازی ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱۰۲۴  گیگابایت را در نظر گرفته است که بسته به نوع کاربری شما قابل انتخاب هستند. پردازنده گرافیکی این کامپیوتر سبک Intel UHD 620 که برای انجام کارهای شخصی و نسبتاً حرفه‌ای مناسب است، با این حال نمی‌توان از آن توقع اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین را داشت.

برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دیجی سرفیس در همین وب سایت مراجعه کنید : صفحه محصول

سایت فروشگاه مایکروسافت : microsoft

قیمت سرفیس لپتاپ2
قیمت سرفیس لپتاپ۲

نمایشگر و اسپیکر سرفیس لپ تاپ ۲

وقتی صحبت از لپ‌تاپ‌های بالارده می‌شود، با توجه به قیمت سرفیس لپتاپ۲ بدون شک نمایشگر اهمیت ویژ‌ه‌ای پیدا می‌کند و فقدان نمونه‌ی باکیفیت شکست محصول را در پی خواهد داشت. سرفیس لپ‌تاپ از پنل ۸ بیتی با قطر ۱۳.۵ اینچ و رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ بهره می‌برد. پنل سرفیس لپ‌تاپ ۲ بررسی‌شده‌ی زومیت ساخت پاناسونیک با شماره مدل VVX14T092N00 است.

و این احتمال وجود دارد با وجود کالیبره‌‌شدن نمایشگر به‌وسیله‌ی ردموندی‌ها به‌دلیل تفاوت سازنده‌ی پنل‌ها شاهد تفاوت‌هایی در برخی نتایج اندازه‌گیری شده بین محصولات باشیم. خوشبختانه تصاویر در این پنل به‌لطف تراکم ۲۰۱ پیکسل در هر اینچ شارپ هستند؛ ولی نمونه‌های شارپ‌تری نیز در بازار یافت می‌شود.

همانند نسل گذشته، شاهد سرفیس لپ‌تاپی با نمایشر ۳ به ۲ هستیم. در توضیح باید گفت درمقایسه‌با نمونه‌های مشابهبا توجه به قیمت سرفیس لپتاپ۲ با همین قطر مساحت بیشتری دراختیار خواهید داشت؛ اما نمایش ویدئو در نمونه‌های عریض تجربه‌ی بهتری ارائه خواهد کرد. سرفیس لپ‌تاپ ۲ از سرفیس‌پن نیز پشتیبانی می‌کند.

اما جدا از هزینه‌بربودن آن، استفاده از قلم در لپ‌تاپی که به‌طورکامل بازنمی‌شود، چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد. گفتنی است لولای نمایشگر این محصول تنها ۱۳۵ درجه بازمی‌شود. در زمان بررسی، به‌خصوص در روشنایی‌های بالا و زمینه‌ی مشکی، نشت نور در چهارگوشه‌ی نمایشگر مشهود بود که البته در استفاده‌ی روزمره مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

زاویه‌ی دید را در این لپ‌تاپ مناسب دیدیم؛ اما انعکاس نور در فضا‌های باز و زیر تابش خورشید، دیدن محتوا در این صفحه‌ی براق را دشوار می‌کند. که با توجه به قیمت سرفیس لپتاپ۲ می توان آن را مقرون به صرفه دانست.

کیبورد و ترک‌پد سرفیس لپ تاپ ۲

سه‌ دهه حضور فعال مایکروسافت در عرصه‌ی تولید کیبورد و ماوس سبب شده محصولات این شرکت تجربه‌ی تایپ کم‌نظیری ارائه دهند. به‌نظر می‌رسد سرفیس لپ‌تاپ ۲ نیز از این قانون نانوشته تبعیت می‌کند. ظاهر و ساختار کیبورد سرفیس لپ‌تاپ ۲ مانند نسل نخست، شباهت بسیار زیادی به تایپ‌کاور سرفیس پرو دارد؛ گویی مایکروسافت یکی از کیبوردهای سری Signature را روی سرفیس لپ‌تاپ چسبانده باشد! ابعاد کیبورد جزیره‌ای سرفیس لپ‌تاپ ۲، معادل ۲۷.۵ در ۱۰ سانتی‌متر است.

و به‌لطف نور سفید پس‌زمینه‌ی سه‌مرحله‌ای کلیدها، در ساعات مختلف شبانه‌روز، کاربر تجربه‌ی تایپ بسیار لذت‌بخشی برای با اولترابوک مایکروسافت خواهد داشت.

جمع‌بندی بررسی سرفیس لپ تاپ ۲

سرفیس لپ‌تاپ ۲ نسخه‌ای بهبودیافته از نسل نخست است که با توجه به قیمت سرفیس لپتاپ۲ با وجود ارتقای سخت‌افزاری هنوز برخی نقص‌های نسل گذشته را در بطن خود دارد. سرفیس لپ‌تاپ طراحی زیبایی دارد و اکنون در نسل دوم به‌موجب رنگ مشکی خاصش، شکوهمندتر از گذشته به‌نظر می‌رسد.

بی‌شک کارکرد نرم و سریع ترک‌پد درکنار عمق و بازخورد فوق‌العاده‌ی کیبورد، با توجه به قیمت سرفیس لپتاپ۲ برگ برنده‌ی سرفیس‌لپ‌تاپ ۲ در رقابت با بسیاری از اولترابوک‌های ویندوزی به‌شمار می‌آید؛ اما فقدان درگاه تاندربولت ۳ هنوز کاربران را آزار می‌دهد. درحقیقت می‌توان اصلی‌ترین ضعف اولترابوک جدید مایکروسافت را نه تکرار طراحی، بلکه محدودیت بسیار ناامیدکننده‌ی پورت‌های آن دانست.

برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دیجی سرفیس در همین وب سایت مراجعه کنید : صفحه محصول

سایت فروشگاه مایکروسافت : microsoft

امتیاز کاربران :
5/5
به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *