/
/
بررسی و قیمت سرفیس پرو 8
بررسی سرفیس پرو 8

بررسی و قیمت سرفیس پرو ۸

🕑 دوشنبه 17 مهر 1402
فهرست مطالب

شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۱ خود درباره ( بررسی سرفیس پرو ۸ و سایر مشخصات ) از سرفیس پرو ۸ در کنار چند محصول جدید دیگر رونمایی کرد. سرفیس پروی جدید مجهز به نمایشگر ۱۳ اینچی همراه با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز شده است.

شرکت مایکروسافت در طراحی و تولید سرفیس جدید، پشتیبانی از فناوری‌های روز دنیا را در اولویت قرار داده است. بر این اساس این محصول با حاشیه‌های کوچک‌تر در اطراف نمایشگر نسبت به نسل‌های پیشین سری محصولات سرفیس پرو طراحی شده است. این محصول همچنین دارای طراحی جدیدی از کیبورد است و امکان پشتیبانی از سرفیس اسلیم پن ۲ را دارد.

مایکروسافت همچنین پشتیبانی از سرفیس اسلیم پن ۲ را در برخی دیگر از دستگاه‌های مدرن سری سرفیس نیز ارائه داده است که تجربه‌ای مشابه را برای کاربران این محصولات فراهم خواهد کرد. البته اطلاعاتی درمورد هزینه های احتمالی قیمت سرفیس پرو ۸ موجود نیست.

تا پیش از این شرکت مایکروسافت مایکروسافت سرفیس پروها را با سایز نمایشگر ۱۲.۳ اینچ آماده عرضه کرده بود، با این حال کاهش حاشیه اطراف نمایشگر این امکان را به مایکروسافت داده تا در طراحی سرفیس پرو ۸ حاشیه‌های اطراف را حذف کرده و به جای آن نمایشگر بزرگ‌تری را عرضه کند.

برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دیجی سرفیس در همین وب سایت مراجعه کنید : صفحه محصول

سایت فروشگاه مایکروسافت : microsoft

سرفیس پرو ۸ بزرگترین بهبود نمایشگر در میان سرفیس‌ها

مایکروسافت اعلام کرده که سرفیس پرو جدید در سال ۲۰۲۱ تا ۱۱ درصد نمایشگر بزرگتری پیدا کرده و البته تا ۱۲.۵ درصد نیز روشنایی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. نمایشگر این محصول همچنین دارای ۱۱ درصد رزولوشن بیشتری است و می‌تواند با وضوح بهتری محتوای بصری را به کاربران نشان دهد.

استفاده از رفرش ریت دینامیک نیز باعث می‌شود تا علاوه بر بهینه‌سازی مصرف باتری، کاربران بتوانند به صورت بهینه محتوای با کیفیت‌تر در رابط کاربری، ویرایش فایل‌های ویدیویی، اجرای بازی و موارد دیگر استفاده کنند.

بررسی سرفیس پرو 8
بررسی سرفیس پرو ۸

سرفیس پرو ۸ جدید همراه با طراحی متفاوت

شرکت مایکروسافت بالاخره طراحی کلی سری محصولات سرفیس پرو را تغییر داد. سرفیس پرو ۸ جدید که در جریان این رویداد رونمایی شد، دارای نمایشگر بزرگ‌تر همراه با پورت‌های کاربردی جدید است. این سرفیس جدید امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها شامل پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از کارت‌های گرافیکی اکسترنال برای اجرای بازی‌های ویدیویی و نرم افزارهای ویرایش محتوای رسانه‌ای است.

استفاده از پردازنده گرافیکی انحصاری باعث می‌شود تا تبلت‌های سرفیس برای انجام کارهایی نظیر ویرایش تصاویر، بازی‌ها پردازش‌های سنگین دیگر آماده و بهینه‌سازی شوند. پیش از این‌یکی از چالش‌های مهم همه سری محصولات همراه مایکروسافت عدم پشتیبانی از گرافیک اختصاصی بود و حالا شرکت مایکروسافت با عرضه این محصول و استفاده از تراشه dGPU را به طور کامل برطرف کرده است.

مایکروسافت مجوز فروش سرفیس پرو ۸ را دریافت کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی مجوز فروش سرفیس پرو ۸ را از سازمان ارتباطات آمریکا (FCC) دریافت کرده است و به زودی این محصول را آماده عرضه می‌کند.

تا پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه سرفیس پرو ۸ در ماه ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شده بود و حالا دریافت این مجوز تائید کننده این شایعات است. در این مجوز مشخص شده است که شرکت مایکروسافت در ساخت سری جدید تبلت‌های حرفه‌ای خود از سیستم ارتباطی وای فای ۶ استفاده کرده است. این موضوع به معنای آن است که سرفیس جدید می‌تواند با سرعت بیشتری محتوای مبتنی بر شبکه و اینترنت را دانلود و آپلود کند.

منتشر شده پیشین حاکی از آن است که سرفیس پرو ۸ با پردازنده اینتل از نسل Tiger Lake عرضه خواهد شد و شرکت مایکروسافت از پردازنده گرافیکی اساسی در تولید این محصول استفاده خواهد کرد.

اطلاعات درج شده در مجوز جدید سازمان ارتباطات آمریکا نشان می‌دهد که سرفیس پروژه ۸ دقیقاً مطابق با شایعات بوده و با پردازنده سری Iris Xe آماده تولید و عرضه شده است.

بررسی سرفیس پرو ۸

همچنین حاکی از آن است که فروش سرفیس پرو ۸ در چند کانفیگ مختلف انجام خواهد شد که شامل پردازنده‌های میان رده، رده پایین و رده بالای شرکت اینتل است. محصول با حافظه رم ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایت تولید شده و مبتنی بر سیستم ذخیره سازی ssd خواهد بود.

بر اساس شایعات و گزارش‌های مختلف این محصول همراه با نسل جدید لپ‌تاپ‌های اختصاصی مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲۱ آماده عرضه به بازار خواهند شد.

برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دیجی سرفیس در همین وب سایت مراجعه کنید : صفحه محصول

سایت فروشگاه مایکروسافت : microsoft

رم سرفیس پرو ۸ در چهار آپشن عرضه می‌شود

در بررسی سرفیس پرو ۸ ، گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت چهار آپشن را برای رم سرفیس پرو ۸ در نظر گرفته است.

شیوع کرونا باعث شد تا شرکت مایکروسافت امکان معرفی نسل جدید کامپیوترهای سرفیس را در جریان ماه اکتبر ۲۰۲۰ نداشته باشد و از جدول زمان بندی هر ساله خود عقب بماند. با این حال شایعات منتشر شده از فعالیت‌های شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که این کمپانی طرح‌های اولیه برای ساخت سرفیس پرو ۸ را به اتمام رسانده است.

وب سایت آلمانی Win Future در گزارش اخیر خود اعلام کرده که رم سرفیس پرو ۸ در چهار آپشن آماده عرضه می‌شود. این محصول دارای آپشن‌هایی نظیر پردازنده Core i5 و Core i7 اینتل و امکان ارتباط مبتنی بر LTE و وای فای است که با ذخیره سازی‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت SSD تولید و عرضه می‌شود.

در این میان این وب سات در بررسی سرفیس پرو ۸ ، تأکید کرده که در مجموع ۱۰ مدل از سرفیس پرو ۸ با کانفیگ‌های مختلف آماده عرضه می‌شوند که شامل موارد زیر هستند:

Surface Pro 8 LTE i5 8/128GB

Surface Pro 8 LTE i5 8/256GB

Surface Pro 8 LTE i5 16/256GB

Surface Pro 8 i5 8/128GB

Surface Pro 8 i5 8/256GB

Surface Pro 8 i5 16/256GB

Surface Pro 8 i7 16/256GB

Surface Pro 8 i7 16/512GB

Surface Pro 8 i7 16GB/1TB

Surface Pro 8 i7 32GB/1TB

شایعات گذشته در بررسی سرفیس پرو ۸ ، حاکی از آن بود که شرکت مایکروسافت در تلاش است تا در روند تولید و ساخت سرفیس پرو و سرفیس لپ تاپ‌های جدید از پردازنده گرافیک مجزا برای بهینه سازی پردازش‌های گرافیکی استفاده کند.

این در حالی است که مایکروسافت تا پیش از این اغلب محصولات سرفیس به غیر از سرفیس بوک را با پردازنده گرافیکی اشتراکی مبتنی بر پردازشگر مرکزی طراحی و تولید کرده بود. این مسئله باعث می‌شود تا دستگاه مایی نظیر سرفیس پرو جدید مایکروسافت امکان اجرای پردازش‌های سنگین‌تر گرافیکی را داشته باشند. این در حالی است که دستگاه‌های مبتنی بر پردازشگرهای اشتراکی چنین امکاناتی را نداشتند و کاربران محدودیت مایی برای اجرای بازی و اجرای نرم افزارهای گرافیکی ویژه داشتند.

بررسی سرفیس پرو 8
بررسی سرفیس پرو ۸

سیستم خنک کنندگی سرفیس پرو ۸ بدون فن طراحی می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در طراحی نسل‌های آینده تبلت‌های سرفیس پرو از سیستم خنک کنندگی جدیدی با عنوان داک حرارتی استفاده کند. تحلیلگران احتمال می‌دهند که این داک حرارتی در سرفیس پرو ۸ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اخیراً در بررسی سرفیس پرو ۸ یک پتنت جدید شرکت مایکروسافت منتشر شده که نشان می‌دهد که این کمپانی در تلاش است تا یک سیستم خنک کنندگی جدید با عنوان داک حرارتی را به دستگاه‌های جدید اضافه کند. این داک حرارتی می‌تواند بدون استفاده از فن و یک سیال دارای ضریب انتقال حرارت بالا پردازنده سرفیس را خنک کند.

این مسئله باعث می‌شود تا سرفیس‌ها بتوانند بدون نیاز به فن خنک شوند و مایکروسافت می‌تواند سرفیس‌های آینده را با طراحی بهتری آماده عرضه به بازار کند.

پس از انتشار گزارش مربوط در بررسی سرفیس پرو ۸ به این پتنت بسیاری از تحلیلگران پیش بینی‌هایی در مورد عرضه این سیستم خنک کنندگی در سرفیس پرو ۸ را مطرح کرده‌اند. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، شرکت مایکروسافت در سال جاری میلادی از این سیستم هوشمند برای انتقال حرارت سرفیس پرو ۸ استفاده می‌کند.

در صورت صحت داشتن این مسئله شرکت مایکروسافت می‌تواند سرفیس پرو ۸ را نازک‌تر طراحی کند و دیگر نیازی به حضور سیستم‌های خنک کننده بزرگ و پیچیده در تبلت‌های خود نخواهد داشت. مایکروسافت توضیح داده که این داک‌های حرارتی می‌توانند برای سرفیس‌های مبتنی بر پردازنده‌های Core i5 و Core i7 نیز مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است که مایکروسافت این پتنت را در ۱۷ جولای ۲۰۱۹ به ثبت رسانده و اطلاعات آن در روز ۱۲ می ۲۰۲۰ از سازمان ثبت اختراع آمریکا به صورت عمومی منتشر شده است. مایکروسافت در صورت استفاده از این ایده نوین خواهد توانست سرفیس‌ها را به صورت بهینه‌تر و نازک‌تر همراه با بازدهی بهتر آماده عرضه به کاربران کند.

سرفیس پرو ۸ احتمالاً در پاییز سال جاری معرفی شده و در سال آینده آماده عرضه به بازار می‌شود.

خب بررسی سرفیس پرو ۸ به پایان رسید ، برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دیجی سرفیس در همین وب سایت مراجعه کنید : صفحه محصول

سایت فروشگاه مایکروسافت : microsoft

امتیاز کاربران :
5/5
به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *