/
/
مایکروسافت سرفیس نئو رسما معرفی شد؛ سرفیس تاشو مجهز به دو نمایشگر
مایکروسافت سرفیس نئو

مایکروسافت سرفیس نئو رسما معرفی شد؛ سرفیس تاشو مجهز به دو نمایشگر

🕑 شنبه 28 آبان 1401
فهرست مطالب

انتشار گزارش‌های مربوط به تلاش مایکروسافت برای توسعه گجت دو نمایشگره به بیش از ۱۰ سال قبل برمی‌گردد و بالاخره بعد از گذشت این همه سال، مایکروسافت از چنین گجتی رونمایی کرد و این محصول مایکروسافت سرفیس نئو (Neo) نام دارد. این محصول از یک نسخه خاص ویندوز به نام ویندوز ۱۰X بهره می‌برد و در فصل تعطیلات روانه‌ی بازار می‌شود.

همانطور که گفتیم، سرفیس نئو از دو نمایشگر بهره می‌برد که اندازه هرکدام ۹ اینچ است و ضخامت هر طرف به ۵.۶ میلی‌متر می‌رسد. برای محافظت از این دو نمایشگر از شیشه محافظ گوریلا گلس استفاده شده و مایکروسافت در توضیحات خود اعلام کرده که باریک‌ترین نمایشگرهای LCD تولید شده محسوب می‌شوند.

در کمال تعجب، مایکروسافت سرفیس نئو از پردازنده اینتل بهره می‌برد که مبتنی بر نسل Lakefield است و البته کمی تغییر بر روی آن صورت گرفته. این محصول همچنین از نسل جدید قلم سرفیس هم پشتیبانی می‌کند که به پشت آن متصل می‌شود. علاوه بر اینکه می‌توان از یکی از نمایشگرها به‌عنوان کیبورد استفاده کرد، کاربران می‌توانند از کیبورد فیزیکی هم استفاده کنند.

برای خرید سرفیس می توانید به فروشگاه دیجی سرفیس در همین وب سایت مراجعه کنید : صفحه محصول

سایت فروشگاه مایکروسافت : microsoft

ویژگی های مایکروسافت سرفیس نئو

سرفیس نئو از لولای قدرتمندی بهره می‌برد که می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد و همین موضوع دست کاربران را برای نحوه استفاده از این گجت تا حد زیادی بازتر می‌کند. به‌عنوان مثال اگر تمایلی به استفاده از کیبورد فیزیکی نداشته باشید، می‌توانید مایکروسافت سرفیس نئو را مانند یک لپ‌تاپ تنظیم کنید.

در مورد ویندوز ۱۰ هم با یک نوع منوی استارت و نوار وظیفه (Taskbar) جدیدی روبرو هستیم ولی روی هم رفته شباهت زیادی به ویندوز ۱۰ معمولی دارد. کاربران می‌توانند یک برنامه را در یکی از نمایشگرها و برنامه دیگر را در نمایشگر مقابل اجرا کنند تا به‌صورت همزمان هر دو آن‌ها قابل رویت باشند. مایکروسافت هنوز در مورد قیمت این محصول اطلاعاتی منتشر نکرده ولی در هر صورت مطمئنا قیمت پایینی نخواهد داشت.

برای خرید سرفیس می توانید به فروشگاه دیجی سرفیس در همین وب سایت مراجعه کنید : صفحه محصول

سایت فروشگاه مایکروسافت : microsoft

امتیاز کاربران :
5/5
به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *