/
/
چرا سرفیس استودیو 2
سرفیس استودیو 2

چرا سرفیس استودیو ۲

🕑 شنبه 15 مهر 1402
فهرست مطالب

چرا سرفیس استودیو ۲؟ رایانه های دسکتاپ زیادی در بازار هستند که هر کسی که قصد استفاده از آن ها را داشته باشد قطعا باید قطعات و دستگاه های مختلفی را به همراه کیس و مانیتور خرید و جمع آوری کند تا بتواند از آن به راحتی استفاده کند. علاوه بر آن نمی توان تضمین کرد که آن دستگاه از سرعت پردازش و اجرای خوبی برخوردا باشد.

شرکت ماکروسافت در ۱۶ دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی محصولی را به بازار عرضه کرد که توجه افراد بسایاری را بر انگیخت. سرفیس استودیو، رایانه ای با صفحه نمایشی لمسی که تمام قطعات اعم از پردازنده و حافظه و غیره در |شت آن قرار دارد.

سرفیس استودیو 2
سرفیس استودیو ۲

آخرین نسخه سرفیس استودیو، انقلابی بزرگ در میان آل این وان ها

آخرین نسخه این محصول یعنی سرفیس استودیو ۲، باعث شد که مردم زیادی به استفاده از این ابزار روی بیاورند. این اتفاق می توانست دلایل زیادی داشته باشد، از دلایل بارز آن می شد به این اشااره مرد که ماکروسافت توانسته بود علاوه بر رابطه کاربری آسان، سرعت پردازش را هم در یک کامپیوتر آل این وان بنگنجاند. مردم با توجه به این که این رایانه دیگر به محصولات جانبی مختلفی همچون بلندگو و مانیتور و اغلام آن نیازی ندارد، تصمیم گرفتند به استفاده از آن روی بیاورند.

مشخصات بارز سرفیس استودیو

رابطه کاربری آسان

فردی که این محصول را خریداری می کند، فقط کافیست که آن را از جعبه خارج کند و به برق وصل کند. از همان لحظه است که تمام امکانات این محصول به صورت کامل قابل استفاده خواهند بود. برای مثال، از آن جایی که تام مدل های سرفیس استودیو داری صفحه نمایشی لمسی اند، حتی اگر کاربر موس و کیبورد نداشته باشد یا نخواهد از آن استفاده کند، مشکلی نخواهد داشت.

امکاناتی مختص به سرفیس استودیو

یکی از امکاناتی که هیچ کس نمی تواند آن را در هیچ دستگاه یا رایانه دیگری پیدا کند امکان خواباندن صفحه نمایش آن است. با انجام این کار شما تجربه ای جالب را خواهید اشت. به این صورت که شما تصور می کنید تبلتی لا صفحه نمایشی بسیار بزرگ در برابر شماست که باعث تسلط کامل شما بر روی صفحه نمایش می شود. این ویژگی برای طراحان گرافیک و تدوینگران فیلم خیلی مفید و کار آمد خواهد بود.

سرفیس استودیو، با قدرت پردازشی و رمی باورنکردنی

سرفیس استودیو ۲، زمانی که عرضه شد در خود پردازنده ای از از نسل هفتم پردازنده core i7 محصول شرکت اینتل داشت. این ویژگی زمانی که در کنار ۳۲ گیگابایت رم DDR4 این دستگاه قرار بگیرد، به هیولایی در میان رایانه های موجود در بازاز تبدیل می شود کخ اصلا و ابدا با آن ها قابل مقایسه نیست و حسابش از آنها کاملا جداست.

آماده اجرا بازی های سنگین و پروژه های گرافیکی حرفه ای

جدا از پردازش گر فوق حرفه ای و حافظه رم منحصر به فرد سرفیس استودیو، همان طور که از این محصول انتظار می رود، این محصول دارای پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 1070 هست که واقعا هرچه از آن تعریف کنیم نمی شود حسی که موقع اجرای پروژه های سنگین به آدم دست می دهد را توصیف کرد.

از بازی های سنگین گرفته تا پروژه های سنگین گرافیکی تا ویدیو های با کیفیت بالا را این پردازنده به صورت واقعا باورنکردنی و روان اجرا می کند. علاوه بر تمام این جزئیات در سرفیس استودیو ۲، ۸ گیگابایت حافظه مختص به پردازنده گرافیکی قرار دارد که باعث می شود برای پردازش های پرافیک رم اصلی دستگاه دررگیر نشود.

سرفیس استودیو 2
سرفیس استودیو ۲

کلام آخر

در کل اگر شما به دنبال رایانه ای هستید که هم از رابطه کاربری آسانی برخوردار باشد و هم در کنار آن از بهترین ویژگی های سخت افزاری برخوردار باشد، ما بعید میدانیم شما بتوانید گزینه ای بهتر از سرفیس استودیو ۲ در بازار پیدا کنید.

امتیاز کاربران :
5/5
به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *